Er sosiale medier noe for forsikringsgiganten Aon?

Aon Norge er landets største forsikringsmeglerforetak. Foreløpig har de latt den sosiale medieverktøykassa si stå tom og ubrukt. Men de har nå utfordret oss til å komme med noen tanker og ideer som kanskje kan føre til at de gjør noe med det. Vi tar med oss vår kameramann Tor dit, og kl 9 – 10.30 onsdag 25. september kan du følge oss i aksjon i Aons lokaler på Skøyen.

2 tanker om “Er sosiale medier noe for forsikringsgiganten Aon?

  1. Takk for spennende og gode tanker om sosiale medier. Jeg savnet noe om de dårlige sidene ved å være på, som forventninger til svar, kritikk, osv.

    Men dette var bra og jeg håper det gir bedriften og våre kolleger et bedre bilde av mulighetene, og får den til å teste ut det som finnes.

    Aon er forresten på flere felt på Twitter, men da via USA.

    Hilsen Richard

  2. Takk for at du lyttet! Enig i at forventninger til svar og kritikk er noe vi kunne omtalt mer. Men man rekker dessverre ikke alt på halvannen time. Men økte forventninger til respons og kritikk trenger ikke være «dårlige sider». Tvert i mot, det kan styrke dialogen med omgivelsene deres og (konstruktiv) kritikk og åpne svar kan gjøre dere bedre. Blir spennende å følge med videre – kanskje kan vi komme tilbake til dere med en workshop litt senere..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.